zondag 6 januari 2013

Dromen, denken, doen










Deze sketch kreeg ik van Sandra met daarbij de opdracht:

 Scrap je goede voornemens voor 2013.

Nu kon ik geen foto's vinden die passen bij dit onderwerp
dus ben ik op het internet gaan zoeken naar toepasselijke 
plaatjes en ben door een oude stapel Libelles gegaan.
Dromen, denken, doen.
Tekst uit een oude Libelle, het is zo met al je voornemens.
Je kan het dus doe het.

Dit is mijn uitwerking geworden:
Het papier komt uit de "oude" doos, die ik nu eerst moet
gebruiken eer ik weer een nieuwe bestelling voor papier 
mag doen.
Of me dat gaat lukken ?  Gewoon DOEN.
 

De uitwerking van S@ndra is hier te vinden : Goede voornemens






2 opmerkingen:

  1. Super hoor Carla! Gewoon doen klinkt altijd makkelijker dan het is.
    En dat van die oude doos dat ken ik, papier genoeg:-) Ik merk dan dat als ik begin ik het lastig vind maar als ik eenmaal van start ben dan komt er altijd weer iets bijzonders uit. Helemaal niet iets 'ouds' of achterhaald:-)
    En een goede sketch helpt mij enorm. Sandra had mij.ook de sketch.gestuurd en ik had hem ibm een half uurtje af! Hij staat op mijn blog als je nieuwsgierig bent;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa dat voornemen heb ik ook, eerst maar eens wat oud spul opmaken, want dat kopen kopen kopen moet maar eens afgelopen zijn :) ahum.
    Je hebt je voornemens supergaaf verwerkt en mooie papier gebruikt. Prachtig ook het plaatje links, is dat een stempel?

    BeantwoordenVerwijderen